23 Οκτ 2013

Ο Jodorowsky παρουσιάζει το "The Dance of Reality" του.

"Δεν βλέπω καμία διαφορά ανάμεσα στην ποίηση και το σινεμά. Δεν βλέπω καμία διαφορά ανάμεσα στο ξεγύμνωμα του σώματος και στο ξεγνύμωμα της ψυχής. Να μαι λοιπόν. Σε πλήρη ειλικρίνεια. Mε ξέντυτο το σώμα, με ξέντυτη τη ψυχή. Σε πλήρη ποίηση, ο χορός της πραγματικότητας. Δεν θέλω να κάνω εμπορικό σινεμά, για να βγάλω λεφτά που να πληρώνουν τη ζωή μου. Θέλω να κάνω σινεμά για να χάσω λεφτά. Ένα σινεμά που να με υποχρεώνει να δουλεύω σε άλλα δημιουργικά πεδία. Το σινεμά για μένα είναι ιερό. Πρέπει να χρησιμεύει σε κάτι. Να ανοίγει το μυαλό μας. Να μας ενώνει με το παρελθόν το παρόν και το μέλλον. Για να σώσει τον κόσμο. Βέβαια, δεν μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο. Αλλά μπορούμε να αρχίσουμε να το προσπαθούμε. Μη μου ζητάτε να σας παρουσιάσω το φιλμ μου. Το φιλμ μου είναι ένα ον. Μιλάει για το ίδιο από μόνο του. Εγώ σας δίνω την ειλικρίνειά μου, την αλήθεια μου. []."
Η όγδοοη ταινία του Alejandro Jodorowsky, μετά από εικοσιτρία χρόνια κινηματογραφικής απουσίας, είναι "Ο χορός της πραγματικότητας" [ "The Dance of Reality" ]. Κόστισε $3εκατομύρια.
[Τα φτωχά γαλλικά μου με βοήθησαν να κάνω αυτή τη μετάφραση από τα γαλλικά που μιλάει ο Jodorowsky. Χάνω την τελευταία πρόταση. Όποιος ξέρει γαλλικά ή διαβάζει ισπανικά μπορεί να τη συμπληρώσει.]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου