12 Φεβ 2010

μασάει η κατσίκα ταραμά;

























το κυκλοριακό χάος στην αθήνα το προκαλούν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ οι ταρίφες / το μιλλφέϊγ της δέσποινας είναι σκέτος στόκος / το συμβάν αυτού που αποκαλείται "σύγχρονη ελληνική" μουσική θα γίνει σήμερα στο ΚΝΟΤ στις 20.30 / ο γιώργος καρπαθάκης [aka κτίρια τη νύχτα] έχει κάνει ένα άλμπουμ σταθμό στην σύγχρονη εγχώρια μουσική / είμαι τυχερός που έχω 1 από τα 50 αντίτυπα / έργο τέχνης / σε αναμονή για το άλμπουμ του άγγελου κυρίου / δυστυχώς θα λείπω / επαρχία για δουλειά / καιρό επίσης προσπαθώ να κάνω ένα κομπιλέϊσν με θανατηφόρα μπιτς & μπέϊσ από πανάγνωστους πρωτάρηδες / Beats, Bits, Beach, Bitch / έχω μόνο 5 τρακς [από 300 που έψαξα] / ένα από τα οποία είναι του ντεμ χάνγκερ ο οποίος κυκλοφoρεί την πρώτη του κασσέττα-περιμένω να μου ρθει / ο σλόμο μου αρέσει αλλά δεν έχει τόσο καραμπινάτο μπιτ / μετά την μισάωρη παρουσίασή του από την μάρυ άνν χόμπππς εκτινάχθηκε στα ύψη / η μάρυ αν με πίντσ και ντόριαν κόνσεπτ στο BIOS / στενοχωριέμαι που θα χάσω τον τρίτο / αλλά προτιμώ να μην χάσω τον κόουντ νάϊν την άλλη παρασκευή / κλικ στο άρτγουερκ για το ντελάξ του σλόμο / το φέρστ εντίσιον του κάπου υπάρχει σε περσυνή ανοιξιάτικη ανάρτηση του μπλογγ / όπως και δύο τρακς του ντεμ χάνγκερ / η ελληνική κατσίκα
[μόνο] μασάει [ταραμά]
ΑΜΟΛΑ ΚΑΛΟΥΜΠΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου